Fijne winkel met mooi assortiment

In de winkel in Voorhout hangt een prettige sfeer. Je wordt er leuk geholpen door Martijn. Hij denkt met je mee en omdat er zoveel keus is kan hij veel ideeën laten zien. Onze vloeren in het hele huis zijn door hem gelegd en het ziet top uit. Voor ons het vertrouwde adres, waar je met een gerust hart de sleutel af kunt geven om vervolgens zelf op vakantie te gaat en als je terugkomt ligt er een prachtige vloer.

• Advies N.v.t.
  • Vestiging Voorhout, Aanhuis.nl
  • Ervaring met: Vloeren

Goed en vakkundig geholpen. Totaal niet opdringerig. Geen probleem als je meerdere komt kijken of stalen mee naar huis wil nemen. Zeer tevreden met het advies, de kwaliteit van de materialen, het leggen en bevestigen van de afgenomen artikelen.

• Vestiging Voorhout, Aanhuis.nl

Nette montage snelle levering

De vloer was snel besteld en geleverd. Afwerking is ook super netjes.

• Ervaring met: Vloeren

Hele fijne winkel en super werk geleverd!!!

Met Linda in de winkel en in ons geval ook een stylist, want die komt eens in zoveel tijd, zijn we heel goed geholpen en hebben we alles uitgezocht en Martijn heeft het vervolgens geplaatst en gelegd en wat zijn we blij, vakmanschap!!! Vloer super strak, plinten ook, hoefden we niet eens te schilderen en er moest nog vanwege de keukenplint wat aangepast worden aan de vloer, binnen een no time heeft hij dat gefixt! Zeer tevreden! Dank!

• Ervaring met: Vloeren

Slechte afwerking/ geen service/ geen contact

Slechte afwerking, nog slechtere service, slechte communicatie !!! Pvc vloer laten leggen door topfloor uit Voorhout. ( woninginrichting-aanhuis) Plinten laten los , sluit niet mooi aan op vloer en enige wat ik vraag is of Martijn even contact wil opnemen om te herstellen. 5 keer geappt, 4 keer gebeld . Laat niks meer horen. We waren al gewaarschuwd door dorpgenoten, maar wilde de plaatselijke ondernemer steunen. Helaas. De bovenverdiepingen laten we door een ander bedrijf uitvoeren.

Helemaal prima

Goed advies en keurig alles de raambekleding en de vloeren.

In overeenstemming met wens

Zeer goed geholpen en zeer bekwame installatie

• Ervaring met: Vloeren

Heel goed geholpen , en eerlijk advies , keuze genoeg ben zeer tevreden!!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Wij kregen vlotte advisering en goeie afhandeling.

Vlotte afspraak ( in coronatijd) goed advies, iets langere wachttijd dan afgesproken, maar goede afhandeling van meneer en mevrouw.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Zeer goede service en vakmanschap

Service en vakmanschap

• Ervaring met: Specials

Klik-PVC in visgraat motief perfect gelegd

De klik-PVC vloer kon zo over onze 30 jaar oude kurkvloer heen gelegd worden. Martijn heeft dat perfect afgewerkt met oog voor detail. Zo loopt het patroon van de woonkamer via een dorpel precies door naar de schuur. Alle meubels werden tussentijds verplaatst. Ideaal!

• Levertijd N.v.t.

Super service en vriendelijke

Martijn is een man waar je goed mee kan overleggen en denkt ook goed mee. Vriendelijke en een echte vakman.

Heel erg goed

Mee denken en vakmanschap

• Ervaring met: Vloeren

We hebben zeer goede ervaring met Topfloor in Voorhout. We hebben onze nieuwbouwwoning volledig laten afwerken door Topfloor. Ongeveer 1,5 jaar voor oplevering zijn we voor het eerst geweest in de winkel. We kregen een interieurstylist aangeboden. Zij heeft 2 keer uitgebreid met ons gekeken wat het beste zou passen in ons nieuwe huis. O.b.v. haar advies hebben we materialen uitgezocht. Tegen de tijd dat we enigszins in beeld hadden wanneer het huis opgeleverd zou worden, hebben we contact opgenomen met Topfloor en zijn al onze spullen besteld. Topfloor heeft een superteam gestuurd met schilders, stucadoors en heeft zelf de vloer gelegd. Ook alle inbouwkasten en shutters zijn via Topfloor ingemeten en besteld. We zijn nog in afwachting van de shutters (13 weken levertijd na inmeten), maar ons eindresultaat is geweldig mooi geworden. Wij zijn echt supertevreden over de service en de geleverde materialen van Topfloor!

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie|Kasten|Verf en behang|Specials

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik werd supergoed geholpen en geadviseerd in de winkel en ben enorm blij met de pvc vloer die ik daardoor uiteindelijk gekozen heb. Helaas is het egaliseren niet goed gegaan, waardoor ik nu nog steeds geen nette afgewerkte vloer heb, de strippen op de randen ter afwerking laten telkens los. Ook nieuw aangebrachte andere strippen hielpen niet, en een oplossing is nog niet gevonden. Ook ben ik erg ontevreden over de slordige afwerking van randjes, veelal met grote kieren die ik uiteindelijk maar op eigen kosten door mijn aannemer heb laten afkitten omdat dit niet gedaan werd. Het vervelendste vind ik dat de schuld voor het slechte egaliseren niet erkend wordt, terwijl de vloer overduidelijk golft en deze daarvoor kaarsrecht was!

• Service N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Prijsniveau N.v.t.
  • Ervaring met: Vloeren

Vlot no nonsens, beleefd en vakwerk! Luisterde heel goed naar onze wensen! Keurige prijs! Tot op heden erg blij met onze mooie vloer.

• Ervaring met: Vloeren

Het vakmanschap bij Topfloor als zeer goed ervaren. Een prettig bedrijf en verstrekt deskundig advies. Zeer tevreden over het eindresultaat.

• Ervaring met: Vloeren|Raamdecoratie

Fijne sfeervolle winkel moet goede service en vakmanschap. Martijn weet wat hij doet en doet dit fantastisch!

Wijnkamp 3 7470AB Goor

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?